dimarts, 25 de desembre del 2012

Bellesa

He conegut la bellesa
en la distància i en absència.
M’he enamorat del que no tinc
d’allò que m’omple i em fa feliç. 

I res és palpable
res és consumible
tot son paraules
i sense ser d’amor
m’han enamorat del que no tinc:
en la distància i en absència. 

Busco per altres móns
aquests que ningú veu
i cerco allò que tots volem tenir
ignorant que en absència
també existeix.

Amb llàgrimes i somriures
l’absència m’ acompanya
la presència m’aclapara,
la distància és la fi:
el que no puc tenir.

Del que no tinc
es nodreix el meu desig,
i he trobat la bellesa,
i enamorada,
la distància i l’absència
son ara un paradís.

2 comentaris:

  1. no és fàcil viure quan les lletres ballen ... només has de riure una mica i continuar ...

    M'ha agradat... Bones festes!

    ResponElimina
  2. Gràcies i bon any! sempre amb moltes lletres per poder fer paraules, i frases i donar sentit a tot allò que vivim i sentim!

    ResponElimina