dilluns, 27 de maig del 2013

Conflicte

El conflicte apareix
sense avís
no explora el moment
apareix autoritari
amb una sola ràfega:
i els somriures
s’apaguen!

SILENCI
Maleït silenci.

Tanco els ulls
per veure-hi clar
empassant-me les llàgrimes
les vostres,
les meves
i com agulles,
d’una en una:
em callen.

SILENCI.

No sé sostenir
Ni paraules
Ni gestos
Ni cares
que sense ser obscenes
m’ofenen
dibuixant la violència:
dins el cor
dins l’ànima,
aquesta,
la meva.

SILENCI

I faig:
no res.
I sent així,
és molt més
del que fan els altres
ans fer,
per serenar-vos
em cansa. 

I endinsada en silencis
de veus que no parlen
al centre de tot
una mirada,
ningú la veu
millor esquivar-la,
ni tan sols al creuar-la
fan el pas,
aquell petit pas
per ajudar-me.

I jo,
visc els dolors
dels vostres conflictes
que emanen sense paraules,
malmetent l’esprit
a batzegades.



1 comentari: